Reklamacje i zwroty
Gwarancja i serwis
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 608 100 785
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Telefon: +48 608 100 785 (Pon.-Pt. 10-16)
E-mail: sklep@medicalpromo.pl
Adres wysyłki reklamowanego towaru: Medical Promo, ul. Kineskopowa 1/B3, 05-500 Piaseczno
Reklamację można złożyć drogą wysyłkową na podany powyżej adres.
Prosimy o nieprzynoszenie reklamacji bezpośrednio do naszej siedziby.
Złożenie reklamacji krok po kroku:
Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji złożonej przez konsumenta w terminie 14 dni, liczonych od dnia następnego po dniu, w którym otrzymano reklamowany towar.
Zwrot produktów
WAŻNE:
Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę z zamówieniem (w sposób przyjęty przez danego przewoźnika). W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania protokołu szkody.
Protokół szkody dostarczony do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
Zwrot:
Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, ma prawo w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Wraz ze zwracanym towarem należy dostarczyć wypełniony poniższy formularz.
Formularz odstąpienia od umowy
Zwracany towar prosimy odesłać na adres:
Medical Promo
Kineskopowa 1 / B3
05-500 Piaseczno
Towar możesz odesłać wybraną przez siebie formą dostawy lub skorzystać z usługi WYGODNE ZWROTY